Stockholm-Göteborg.

Sitter på tåget till Göteborg just nu. Vaknade imorse av att Viktor hade försovit sig pga strömavbrott. Lagom kul att jag inte hade packat klart min väska och det var helt bäcksvart i lägenheten. Tände massa ljus och lös med mobilen i garderoben för att hitta kläder. Vet inte riktigt hur min packning blev nu alltså, haha! Inte min mascara heller för den delen. Stod med ett värmeljus och försökte sminka mig. Läste på expressen att 23 000 hushåll i Stockholm var etan el och att tunnelbanorna stod stilla. Panik! Jag hann precis med tåget och nu sitter jag här med en kaffe och en bulle och tittar ut över ett dimmigt Sverige. Vi lämnade faktiskt ett frostigt och ganska så soligt Stockholm men vi kom inte många mil in i landet innan det blev helt tjockt av dimma. Hoppas på inte allt för dåligt väder i Göteborg nu. Ska bli skönt att stanna i Göteborg en vecka, var så stressigt när jag var där senast över jul med allt som skulle fixas inför jul och alla man skulle hinna träffa med mera. Nu har jag gott om tid=)
Vi ses på bästkusten=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0