Stilleben.



Orkidéboken har jag fått av Viktors pappa lite spontant en gång, Vintage fashion fick jag i julklapp av Viktors föräldrar i julklapp, Icons of Fashion köpte jag till mig själv på Urban Outfitters i december förra året, Costume and Fashion är kurslitterartur till kursen Modevetenskap jag började för nåt år sedan och the Fashion Directory fick jag i julklapp av jobbet. Väldigt bra böcker allihopa som är riktigt intressanta att sitta och bläddra i. En liten kimmidoll fick jag av mamma när vi var i Köpenhamn, den är köpt på Illum bolighus och ska bringa lycka, tycker den är såå fin. Tavlan med fjärilar köpte jag i butiken Søstrene Grenes i Köpenhamn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0