Sparkar och tapas.

Jobbade hela dagen igår. Hade långfredagslunch med Lotta som var på besök i Sthlm, vi åt bagels och drack te, jätte mysigt verkligen då jag inte träffat henne på länge. När jag slutade åkte jag och handlade i min favorit-ica, haha=) Älskar att handla ihop en god fredagsmiddag. Deras chark är grym och nu har dom även fått rättigheter så det var ett långbord helt fullt av folk som hade vinprovning och åt kallskuret. Mysigt tycker jag. I går blev det en stor tapasmiddag med Malin och Alex, och så ett gott rödvin till det. Gosade lite med lilla Lilou i Malins mage, sparkade för fullt=) 6 veckor kvar, åh ska bli så kul=) Jag och Malin gick på stan i torsdags, spanade på massor med bebisgrejer till Lilou, åh så mycket fint det finns asså, gash =)=)
Jag känner på lilla Lilous sparkar
-
Jag och Viktor har ätit frukost till nyhetsmorgon och sen åkte han iväg på match. Jag grejar lite här hemma och vid tvåtiden åker vi till Köping. Ikväll är det After ski fest på ett fullsatt (hoppas vi) Hotel Scheele!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0