Snaps from Copenhagen.

Här utanför favvobutiken nomero uno. Kolla mitt långa hår(!) I går var jag hos frisören, där rök ca 5 cm. Åh så härligt det är nu=) I går var jag även och köpte nyttt shampoo, balsam och inpackning för en halv månadslön typ...

Brunch första dagen.

Mysig inredningsbutik.

Juicepause...

Det regnade första dagen. Här ett grått och ganska öde Nyhavn som annars är otroligt befolkat, vackert och fullknökat med uteserveringar på sommaren.

Jag äälskar ju blommor. På ett mysigt litet torg så sålde dom mängder av vackra tulpaner. För 10(!) kr bunten!!!! Otroligt vackert tycker jag detta är, alla färger, huuur mycket som helst!

Thé och cupcakesprovning..

Första gången jag var inne i en Abercrombie & Fitch butik. Den uppnådde inte riktigt min förväntan. Stoor butik i många våningsplan och gångar typ. Killar i bar överkropp som välkomnade en in i butiken, det var nästa kolsvart så man såg knappt kläderna, grymt hög musik och mycket folk.. Men ändå ganska häftigt koncept, men är jag ute efter att handla någonting så kan jag typ inte koncentrera mig i en sån butik, haha!

-

I går gjorde jag lite ärenden i stan, köpte nya jeans och handskar, åt världens godaste tomatsoppa till lunch och så hade jag date med Pauline och Alfons. Nu ska jag packa ner mitt liv och fixa lite innan jag säger farewell till västkusten för den här gången.

Kommentarer
Postat av: Nicky

Härliga bilder! Jag älskar Köpenhamn!!!!! :) XO


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0