Shopping and movie.

Igår kväll var vi lilla familjen, med det menar jag ma & pa, jag och tvillingarna, inte mina äldre halvsyskon. Vi gjorde i ordning massor med tapas, åh så gott det var. Tapas är ju bara såå gott! När vi ätit upp gick vi ner och satt framför brasan, drack rött vin och spelade spel i flera timmar.

Idag har jag vinkat hej då till Anna och Kristoffer som åker till Alperna imorgon. Sen åkte jag och mamma iväg på en lite shoppingtur. Jag fick med mig tre otroligt fina saker hem. En underbar klänning från Malene Birger, en mössa från Malene Birger och en kudde till soffan från Day. Jag är så nöjd:-)
Nu är vi på väg hem och ska hämta upp pappa sen ska jag mamma och pappa gå på bio och se den nya Sällskapsresan. Sedan blir det middag, kanske ett glas vin och mys med familjen. Imorgon väntar kalas x2.

Idag var det btw grymt fint väder här på västkusten, så soligt så brillorna åkte på:-) I like.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0