Nyårsafton.

Vi hade en riktigt bra Nyårsafton. Vi började ett gäng  hemma hos oss med drinktävling. Godast drink vinner och den här "leken" rekomenderas verkligen. Alla la verkligen ner omsorg och tid på sin drink och det blev massor med olika och riktigt goda drinkar. Min och Viktors drink vann=) Vid nio-tiden tog vi taxi till en restaurang i Hammarby sjöstad där vi åt riktigt god middag och firade in det nya året. Maten var GRYM och likaså vinet och desserten. Klockan tolv kollade vi på alla fyrverkerier vid vattnet och skålade med champagne. Efter tolvslaget fortsatte festen en trappa upp i restaurengens festlokal. Riktigt lyckad kväll. Tack alla!

Johan, jag och Calle

Här pågår drinktävlingen förfullt

Här ser ni lite av min klänning jag hade på mig. Smaragdgrön klänning från Whyred.

Jag och hjärtat med våran vinnardrink

Sista bidraget=)

Jag och Viktor med bästa Calle och Jenny

Vinprovning

En del av all dessert, mums

Maggie, Johan, Jossan och Calle efter middagen


PUSS!

Calle and me! Gott Nytt År!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0