Kalashelg.

Mikaela öppnar pake

Pauline, Bella och Angelica

Jag fixar håret på Pauline och Mikaela sminkar=)

Sjukt kass outfitbild, men ni ser lita iaf av min nya klänning från Malene Birger.

Igår var jag både på barnakalas och firade Alfons som fyllde ett år och på kvällen var det födelsedagsmiddag hos Mikaela som fyllde 24. Tårta på kalaset och drinkar, vin och god mat hemma hos Mikaela. Grymt trevlig middag med underbara tjejer som senare slutade i en grym utekväll. Vi var väl 9 st och alla höll ihop hela kvällen och dansade och hade svin kul, det brukar så lätt bli att man splittras så fort man kommer ut. Tack alla tjejer för kvällen=)=) Måste bara säga att jag gjorde nog årets vurpa på Mikaelas altan, Shit asså, hade mobil i ena handen och vinglas i andra, när man inte kan ta imot med något då landar man ju verkligen på bröstet och magen. Haha jag gjorde verkligen en Anja Persson "Sälen". Det resulterade i årets största GARV, rinnande smink pga skratt, ett krossat vinglas och fem blåmärken på smalbenet. Haha! I dag har vi haft middag här hemma hela stora familjen och firat min pappa som fyller år på onsdag.
Nu har jag packat weekendbagen för imorgon bitti drar jag och mamma till Köpenhamn=)

God Natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0