Inredning.

Jag och Viktor åkte ut en sväng till Sickla igår, där finns massor med inredningsbutiker. Jag har ett presentkort på Svenssons i Lammhult så jag kollade lite där, jag älskar den butiken, dom har allt fint man någonsin skulle kunna önska sig, haha! Trodde bara butiken fanns i Gbg så jag blev glad när jag hörde att den fanns i Sthlm också=) Jag fick en lampa från Kartell av mamma och pappa i julklapp, men dom visste inte att några veckor innan jul så beställde jag en själv så jag lämnade tillbaka den som jag fick i julklapp så därför har jag ett presentkort där nu. Jag gillar ju lite industriell stil blandat med modernt och egentänk och i Sickla finns en butik som heter Indori, dom har sååå mycket fint. Främst möbler i plåt, betong och trä, inte så mycket färg med andra ord. Dom har inga direkta designgrejer (även om det är ganska dyrt) men det är möbler som jag inte har sett i andra butiker. När vi ska köpa nytt vardagsrumsbord och tvbänk (inom ganska snar framtid hoppas jag, vi måste bara hitte the one) så är det första butiken vi letar i. Dom har även mitt drömbord som skulle passa så bra till Eamesstolarna som jag ska köpa. Butiken har även MASSOR med kuddar och små inredningsprylar. Absolut värt ett besök om du letar efter något unikt.
Här har ni det, mitt drömbord i betong. Fast jag vill ha ett högt matsalsbord, och det har dom också.

-

Har inte bloggat på länge, min inspiration till både bloggandet och livet har varit helt down. Nu hoppas jag att den är på väg tillbaka=)=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0