Högt upp på min "måste ha" lista.



Står drömväskan med stort D från Celine. Vill, vill, vill ha!!! Min ansiktskräm är slut och i dagarna kommer jag "investera" i fuktbomben från Dermalogica. Hatar att lägga pengar på hudvårdsgrejer, shampoo och smink mm. Så ja försöker att se det som investeringar för min hy istället. Våren närmar sig och när den är här kommer jag trippa runt i nätta klackar med helst bara två smala rämmar, dessa från Celine. Min Coco Chanel Mademoiselle parfym som varit min absoluta favorit det senaste håller på att ta slut, nu tror jag att jag kommer att satsa på en ny doft från Byredo, men kommer säkert inte kunna låta bli att köpa en chanel också... Stockholm Market är ju nyöppnat och ligger på Riddargatan 3, dom är än så länge dom enda återförsäljarna i Sverige av doftljusen från Ladureé, svindyra men väldigt fina. Eamesstolarna behöver vi inte ens diskutera, inom en snart framtid SKA jag ha dom, gärna tillsammans med ett betongbord. Lampan från Flos är en dröm som nog aldrig kommer slå in, men drömma att den hängde över våran säng tillsammans med en pampig sänggavel i läder kan man ju alltid göra... I vår vill jag glida runt i nätta klackar, militärjacka och pälsenkragen jag fick av Viktor i julklapp som jag inte visat er än..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0