Bildregn från sommaren i Göteborg!

Här kommer världens bildregn från mina veckor hemma i Göteborg. Har inte tagit så mycket bilder den här sommaren då minnet i telefonen har varit fullt och jag har verkligen inte orkat göra något så enkelt som att sätta sladden i datorn och föra över alla bilder. Men här kommer ett gäng iaf=)=)=) Grym sommar=)=)


Lycka att hämta Viktor på flygplatsen i Göteborg.


Spa med mina bästa tjejer


Galen kväll på PUSH med bästa killarna


Hotellfrulle när den är som bäst=)


Jag, Andreas och Viktor på PUSH


Middag med bästa vänner på Locatelli


BÄSTA bigsis och världens goaste Mica


DJ by night


Poolparty=)


Kvällssol i Göteborg


Det blev många vinkvällar med storasyster på balkongen..


Syrran och Henke måste ju också få ha lite kul ibland så då får man ju såklart ställa upp som barnvakter=)=)


Middag hos syster med deras vänner


Viktor skjuter pistol med pappa


Jag och Rosen på hotellet i Tylösand. Galet rolig kväll=)


3-års kalas för Mica. Sötunge!


Jag och lilsis Elin i Skåne


I Danmark


Vackert i Skåne


Helsingör, Danmark


Basta pappi och lilsis äter förrätt=)=)


Viktor och pappa fiskar dagens middag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0