WAS jeans.

Har inte bloggat på ett tag. Det är för att blogg.se appen har krånglat för mig. Hoppas den funkar snart igen=)

I fredagsnatt var det total snökaos i Stockholm. Men idag måndag är snön borta och vi har strålande sol. Nu åker snart vinterkläderna bort och jag vill klä mig i tunnare material och ljusare färger. Jag har hållt in på shoppingen rejält nu i början på våren. Jag sparar mig nämnligen till vår New York resa=) Inte långt kvar nu. När jag var i Göteborg under påsken kunde jag dock inte hålla mig från att beställa en del godsaker när jag besökte syrrans kontor/showroom. Blev ett par ur snygga boots i färgen camel, svart, tunn jacka i finaste mjukaste lädret, och tre par brallor.  Dock kommer det mesta till hösten men jag hoppas på att få ett par jeans i beige panterprint innan vi drar till NYC! Kommer från märket WAS. Sååå snygga.

Lite pics.




Was jeans. http://www.bymcl.se/blogg/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0