Världens bästa påskhelg.

När jag var hemma i Onsala/Göteborg under påsken hade jag grymma dagar. Alla i familjen var samlade och åt påskmat, jag lekte och busade massor med mina älskade syskonbarn, såg lyckan i ögonen på dem när vi hade påskäggsjakt, tränade i mam och pas gym, sprang på springbandet när det regnade, sprang ute med solbrillor när solen sken, förfestat med syrran och fina tjejor, festat på bästa Hamnkrogen i Onsala, träffat mängder av gamla vänner, fått en drink av kära gamla vänner från andra sidan baren, fikat på EH, hämtat barnen på dagis, besökt syrrans showroom och beställt kläder och skor, gosat med bebis Vendela och kontorschihuahuan Leo, ätit middag med en kär gammal vän, bakishängt med Elin på Karma, spelat rumble, spelat ännu mer rumble, fikat med finaste mormor, köpt nya solbrillor och ätit bästa tapasen på Mañana md tvillingarna och deras killar.

Det var lite av vad jag gjorde under påsken. Hade en sååå grym långhelg=) Det var med en tår i ögat som jag satte mig på tåget tillbaks till Sthlm. 8 dagars jobb och snart väntar lite lediga dagar, skönt  









Kommentarer
Postat av: Anna

VI SAKNAR DIG BÄSTA!!! KOM HIT! :(

2012-04-17 @ 16:12:01
URL: http://freeandperfect.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0