Project hall.

Gaaaaaaaa, jag har hittat DEN! En fin, väldigt fin sak som skriker Emelie och som skulle göra hela min hall. Jag  går nämnligen i tanker hela tiden om vad jag ska göra med vår hall. Den har en jättefin grund men känns jätte tråkig. Vi har en stor spegel från golv till tak, den vill jag kasta ut och ha ett hallbord  med fina tavlor över och lite korgar under och blomma, doftljus mm på bordet. På en mindre vägg mittemot vill jag ha en smalare spegel. Vår klädhängare/hatthylla ville jag skicka ut för tre år sedan men vi har liksom inte hittat någon som känns perfekt. Förens nu. Den här klädhängaren är så jäkla perfekt. Åh va jag vill ha den, gaaa!!! Inte så praktisk men det skiter jag i, tänk va snyggt med några boxar snett under, och nån korg där man kan ha sjalar, mössor mm. Fan att den ska vara så satans dyr. Min kära kille kommer aldrig gå med på detta. Han vill hellre köpa nya datorer och annan elektronik... Hummm, innan det blir projekt hall kanske jag måste jobba lite på projekt övertalning.



Du hittar dem här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0