Långfredagen i Onsala.

Igår kväll vid 10-tiden landade jag i Gbg. Flög vid 9 från Bromma, såååå skönt att vara framme på 50 min. Hade inte pallat att sätta mig på ett tåg eller i bilen för jag hade redan kört bil 6,5 h igår under dagen... Min syster kom och hämtade mig på flygplatsen, så jäkla grym är hon som tog körkort förra veckan. Stolt!! Idag har vi haft påskmiddag här hemma med familjen! Alla syskon var här:-) älskar när alla i familjen är samlade! Har lekt som sjutton, letat påskägg med karta, lekt kurragömma, jage och allt möjligt hela dagen/kvällen med mina älskade syskonbarn John och Mica:-) nu blir det snart god natt! Pusss

 

 


Kommentarer
Postat av: Anna

Yeeeeeaaaaaaaah im the cooolest!!! ;)

2012-04-14 @ 10:39:40
URL: http://freeandperfect.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0