I'm coming home.

Helgen som var va grym. Mys med Alex och Malin på fredagen och på lördagen åt jag middag och drack bubbel med Mikaela. Vi hade så trevligt och ännu roligare hade vi när vi dansade hela natten. Fram på morgonkvisten trillade vi, asgarvandes in hemma hos Mikaela.. Söndagen tillbringades i hennes soffa tills Viktor kom och hämtade mig och vi köpte grekiskt och la oss sedan i våran soffa, haha! Nu ska jag försöka mig på 3 vita veckor. Vi får se hur det går med det... Lite träning nu i början på veckan och idag kan jag knappt gå ner för trappor. Träningsvärk deluxe efter ett intervallpass igår! Igår packade jag väska och sedan fick vi besök av Lilou, M och A. Imorgon flyger jag till bästkusten och stannar hela påsken, ända till onsdag! Halleluja!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0