Dagens.





Jacka Weekday | Byxor Zara | Skor Minnetonka | Väska H&M | Tofsring H&M | Raybans |Päls Present från Viktor

I dag har jag massor att fixa. I morgonbitti åker vi till Bryssel, stannar där ett dygn för att sedan åka vider till New York i en vecka. Jag har typ packat färdigt, hade bestämt mig för att packa väldigt lite. Men nu tycker jag det är så lite att jag undrar om jag verkligen kommer shoppa så mycket så jag får kläder för alla dagar, haha! Nej, men jag ska faktiskt inte packa mer, tråkigt om man hittar saker man vill ha så får de inte plats.

Jag har ingen resefeber direkt men har lite smått panik för att jag tycker jag har så mycket att fixa innan vi åker tidigt imorgon, och så lite perfektionist på det;) Måste iaf växla pengar, till hm och köpa småfaskor, pads mm, skriva klart en grej som jag skrivit på hela veckan, deklarera, har två väldigt viktiga saker jag måte få rätsida på på jobbet innan jag tar semester, fixa i ordning hemma då jag inte kan resa bort från ett stökigt hem, hämta ett paket på posten, jag ska ut och springa, fixa naglarna, laga middag ikväll, bla bla bla... Nu måste jag jobba på! Ciao

Btw, kom åt nån jäkla knapp så jag måste skriva med fet stil, hummmm, mycket märkligt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0