Vackert.





I går var jag ute på en eftermiddags PW. Mitt favorit ställe att promenera på är runt Långholmen. Såå fint där. Jag gick från Kungsholmen över Västerbron (som ni ser på bilden) över till Långholmen. Där finns så mysiga skogspartier med bänkar och en gammal dansbana. Det finns bra vägar upp på berget och ner till vattnet. Jag stannade till nere vid vattnet i går och bara tittade ut över vackra Stockholm. Härifrån ser man hela Norrmälarstrand (Kungsholmen), Rådhuset och ända bort till Centralbron. Jag som är från Västkusten älskar ju vatten och jag är så glad att det finns mycket av det i Stockholm, så vackert. Ta med sig en kaffe eller lite vin och sitta vid havet, det är något jag kan göra i timmar och bara prata (gjorde jag och mina vänner alltid när jag bodde hemma, sommar som vinter). Älskar kontrasten med den lilla lilla sandstranden och alla vackra byggnader i bakrunden!

 

Nu ska vi snart äta sen middag. Jag ligger i soffan och kollar på Idol. Har fått jätte jätte ont i min hals. Jag håller alla tummar för att inte åka på någon dunder försylning nu. Faan, jag som ska jobba aset av mig nu framöver, pallar inte att vara sjuuuuk då! ps. har hittat min drömlägenhet. Åhhhhh jag vill köpa den med mitt hjärta!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0