En doft av sommarens sista dagar.

Skinnjacka Muubaa - T-shirt Filippa K - Byxor KappAhl - Skor Acne Track - Sjal H&M - Väska H&M


Så här såg jag ut igår när jag skulle hem till söta Emelie på kvällsfika=) Nu är dom bästa här hos oss. Rättare sagt, Anna, Elin och Kristoffer. Vi tjejer har gått på stan hela dagen, shoppat lite och ätit en lång mysig brunch! Har varit väsrldens finaste väder idag och igår. Nu lagas det mat för fullt, vi dricker vin med massor av tända ljus och tittar i bakrunden på Tack för musiken, med Lars Winnerbäck. Han är grym! Hans musik har betytt mycket för mig. Väldigt mycket. Nu ska jag njuta av mitt sällskap. En liten del av världens mest underbara familj!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Fin!

Fotograf: Sandra Radjabi :))

2011-09-24 @ 22:47:33
URL: http://sandriie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0