Tips.


Varje år när hösten närmar sig är jag på jakt efter den perfekta stickade tröjan. För 2-3 veckor sen sprang jag på den. Den perfekta blå färgen, den finaste kragen och den gick nedanför rumpan, precis så jag hade tänkt mig. Och vet ni vad den kostade? 199 spänn. Ni hittar den på H&M och den finns även i några andra färger. Den är nog inte så varm sen när det blir kallare eftersom det är akryl men jag vill inte ha den för varm nu på hösten, vill hellre kunna ha en skinnjacka över också. Jag hoppas att det kommer nån varm dag till så jag kan använda den till bara ben.. Snyggt!


Kommentarer
Postat av: Sandra

skit snygg!

2011-09-23 @ 00:09:29
URL: http://sandriie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0