Längtar redan till nästa sommar.

Älskade sommar. Den är alldeles för kort i detta land.
Jag är verkligen en sommar människa. Har haft en så fin sommar det här året. Längtar tillbaka efter vin på dagen på strandbryggan, AW, grilla, sola och bada. Jag längtar redan tills nästa sommmar, men det är låångt kvar. Hösten och vintern är ju såå lång. Det jag gillar med höst och vintern är alla mysiga höstplagg och att man kan "klä sig" lite mer, och så julen. Jag tokälskar julen. Har liksom redan börjat planera hur min julgran ska se ut i år, haha. Något som min kära kille INTE kan förstå, men sån är jag, älskar att planera, och inredning=) Är inte så mycket för mycket snö och absolut inte kyla så annars kan det gärna vara sol och sommar året om för min del.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0