Helgen.



Den här silvertröjan från Zara är så jäkla snygg. Jag vet inte varför jag inte köpte den. H&M har också gjort några silvertröjor, men ingen lika snygg som denna! 559 kr kostar den.

Nu sitter Anna, Elin och Kristoffer i bilen på väg hem igen. Har varit såå mysigt att ha dom här. Helgen gick alldeles för fort och jag vaR inte redo för måndagmorgon i morse kan jag säga. Blev mina nya sneakers och osminkat idag, yey!

I helgen har det varit kanonväder. Vi tjejer strosade runt på stan hela lördagen, shoppade presenter till våra killar, åt en låång brunch och bara njöt av att dom äntligen var här, för vi har längtat såå. När vi kom hem hade vi handlat med oss middag och Viktor kommit hem från sin fotbollsmatch och Kristoffer kommit upp med tåget från gbg. Vi lagade middag och lyssnade på Lars Winnerbäck, drack vin och hade supertrevligt. Tanken var att bara gå till Story Hotel och ta en drink men vi blev ju as taggade så vi drog till Solidaritet och mötte upp massa vänner. Vi dansade, drack drinkar och shots och hade svin kul!

I går var tanken att vi skulle gå på mässa, Antikt, vintage och retromässan för hem och samlare. Men nej nej, jag hade kollat fel och den är nästa helg. Fansen va besviken jag blev för nästa helg kan jag nog inte gå=( Så det blev en liten sväng till Nacka forum istället för lite shopping och lunch. På kvällen lagade vi tacos och kollade på film, mys!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0