Det är okej att känna.



Tjejen på bilden är min kompis, världens finaste Johanna. Vi bodde tillsammans i Australien. Nu bor vi båda i Stockholm. Killen som är på bilden hon håller i är hennes bror Wiktor. Han bodde också i Australien när vi bodde där. Han hade heela sitt liv framför sig när han drabbades av cancer vid 23 års ålder. Det är så fruktansvärt och jag kan inte ens i närheten föreställa mig hur man som familjemedlem, flickvän eller kompis känner när någon i sin närhet drabbas av cancer, eller framförallt hur man själv skulle känna om man blev drabbad.

Glöm aldrig att det är ok att känna. Precis vad som helst!

Titta på den här videon och sprid den vidare!


Kommentarer
Postat av: Anna

Jag började gråta när jag såg den här på kontoret häromdan. USCH!! Vad hemsk att förlora någon!!!!!!!! Saknar dig!!!!

2011-09-08 @ 10:22:04
URL: http://freeandperfect.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0