Snart första advent.

I går adventsstädade jag hemma. Hängde upp adventsstjärnor och ställde fram adventsljusstakar i våra fönster. Vi ska till Köping över helgen så på söndag när vi kommer hem är det bara att tända stjärnorna! Ska försöka hinna att ta mig en sväng ut i skogen och plocka mossa och få med mig lite granris som jag tänkte linda med en ljusslinga på balkongen. Viktor anordnar klubb på Hotellet i Köping ikväll och på lördag är det 40+ kväll på hotellet och då stannar vi kvar och festar till det med hans föräldrar och deras vänner. Ska bli skit kul=)

I går kväll åkte jag hem till Malin och åt supergod middag. Vi satt och pratade och hade supermysigt. Pratde massor med bebisgrejer=) I februari kommer lilla Lilou♥ Jag tror katten Felice kommer bli lite svartsjuk när bebisen kommer, hon tror redan att barnvagnen är hennes säng oh hoppar upp och lägger sig precis hela tiden, haha!

Slängde precis upp mitt headset på skrivbordet, efter fem minuter såg jag att ena luren hamnat i min kopp med te. Fan, det va det headsetet. Crap.


Pappa Alex gosar med lilla Lilou i magen.. sötaste!


Felice vill också gosa lite..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0