Missoni.

Vad som gömde sig i NKpåsen förra veckan var dessa kuddar från MISSONI. Jag har funderat på dem jätte länge, men i somras tog dom slut i butik och nu har dom äntligen fått in dem igen. Åh jag älskar dem, ser genast lyxigare ut i sovrummet. För det är precis den känslan jag vill ha i ett sovrum, lyxig känsla. Även badrummet vill jag ska kännas lyxigt. Just nu är vårt badrum inte så lyxigt, men i en framtida bostadsrätt när vi kan välja kakel, handfat mm själva, dåå=) Nu försöker jag så gott jag kan med handdukar och fina tvålpumpar=) Käpte nya fräscha, vita lakan igår också, så nu är det finfint och nybäddat med ett stoort duntäcke i sovrummet.
-
Vi har köpt så mycket nytt till lägenheten i veckan. Ännu mer, haha! Vi kände för en stor uppdatering och vi känner att vi hittat vår stil och vi kommer överräns om allt. Skönt med en kille med bra och smak och att vi gillar samma saker. I veckan har vi köpt ny soffa och ny fåtölj. Härnäst väntar nytt vardagsrumsbord, ny tvbänk och Viktor vill ha en ny bättre tv eftersom "vi nu har ett så jäkla grymt surroundljud måååste vi ha en gryyyym tv" men det tycker inte jag, jag tycker vi kan köpa nån svindyr design lampa eller nåt istället ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0