Helgen.


Jag på Himmelen där till.


Viktor och Henke på Sollan.

Nästan hela förra veckan var jag sjuk. Vissa dagar mådde jag riktigt dåligt faktiskt. Till helgen blev det lite bättre men istället tappade jag min röst. I lördags, HELT! Men WTF, något kul kan man väl göra för det, jag är inte den som är den, haha! Jag och Viktor började med middag och vin hemma, sedan mötte vi upp tre kompisar på Himmelen där till (skybar på söder). Där drack vi drinkar, champagne och shots. Några av oss drog sedan vidare till Solidaritet och mötte upp lite andra vänner. As kul kväll! I fredags hade jag och Viktor världens mysigaste kväll, 3 rätters LCHF middag. Yes, hörde ni, lchf dessert, den ni. Så jäkla bra! Äta dessert och gå ner i vikt liksom. me like! Och så drack vi bubbel till det! Sen gjorde vi musiktävlingar till typ 4 på natten, jag och mitt hjärta=)

I går lagade vi brunch hemma, slappade lite sen drog vi en snabb repa på stan och efter det drog vi och åt middag hos Malin och Alex. Vi tittade på 3D ultraljudet, jag gosade med katten och Malins mage som börjar bli såå stor!!! Mysigt! Igår var det "premiär" för all julbelysning i Stockholm, shit pommes var fint det är nu. I love "american style" julkänsla och på vissa ställen va det lite dom vibbarna.

Nu ska jag springa och köpa Yakiniki till lunch! Min favvo!


Kommentarer
Postat av: Anna

Ååååh vad fin du är!! <3

2011-11-21 @ 18:28:22
URL: http://freeandperfect.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0