Gårdagens.


Skinnjacka  Muubaa - Tröja Weekday - Halsduken har mamma stickat

Nu är helgen slut och att det är måndag igen känns sådär... Vi hade min bästa vän Pauline, hennes Erik och deras son Alfons på besök i helgen. Åh det var såå mysigt. Vi har ätit middag, kollat Idol och spelat spel. Vi har busat och lekt massor, gått på stan (turistat i min egen stad) käkat middag, spelat buzz, ätit långa frukostar, druckit vin, pratat, skrattat och haft jätte trevligt. Tiden gick fort men vi fick ändå mycket gjort tycker jag! Längtar redan tills ni kommer nästa gång!!

När den söta lilla familjen satt sig i bilen på söndagen för att åka tillbaks mot Göteborg åkte jag och Viktor en sväng till Sickla för att kolla på bord, skor, reklamera en högtalare och storhandla! Sen myste vi ner oss i soffan med god fisksoppa och kollade på EMA. Såå kul=)


Kommentarer
Postat av: Pauan

Å vi längtar med till nästa gång:) tack för en underbart mysig helg!!!

2011-11-09 @ 15:07:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0