11.11.11



11e november 2011. 11.11.11. Så jäkla coolt datum tycker jag. Hade jag haft några år till på nacken, bättre framförhållning eller en mer romantisk pojkvän blablabla hade jag velat, gifta mig, förlova mig eller vad fan som helst på den här dagen. Bara kunna säga om 30 år, det där gjorde jag den 11.11.11. Det är mååååånga år kvar innan vi får ett datum med likadana siffror igen, inte ens dina barnbarns barnbarns barnbarns barn kommer uppleva det. Om det nu är så mycket att uppleva, haha! Jag tycker det är häftigt iaf! I stället för något minnesvärt på denna unika dag ska jag jobba till 22 ikväll och sen åka hem och sätta mig ensam i soffan! Kul? Not.


Kommentarer
Postat av: Sandra

mmmm en annan låg hemma med snorpapper drellandes överallt, den 11.11.11 kl:11.11 ....

2011-11-12 @ 15:26:00
URL: http://sandriie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0