Livet.

Sitter med min älskade lillasyster Elin och dricker vin och har ätit iddag nere vid poolen. Jag mår så fruktandvärt bra just nu! Jag har gjort så mycket roligt sen jag kom hem till Onsala. Jag har omgåtts massor med min andra syster Linda och hennes underbara barn och kille. Satt med henne i timmar och pratade om livet och drack vin och åt middag igår. Har shoppat med dem idag, shoppat med mamma och mormor igår. Lunchat på ett vackert värdshus. Badat i vår fantastiska pool. Spederat en heeldag och natt med mina BÄSTA Pauline och Alfons. Åh vad jag älsakar dem alla. Varit i slottskogen och druckit vin med mina tvillingar och vänner och haft det underbart i solen. Västkusten äger på sommaren!!!! Finns nog inget som slår det!
JAG MÅR SÅ JÄKLA BRA=) Jag älskar semester=)
Saknar min Man bara som just nu är och spelar på en nattklubb i Olso. Han är bäst. Önskar jag var där och röjde.
NU drar vi på fest i Draget=) Hemmafester, när dom är som bäst på sommaren;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0