Dagens.

Idag hade jag på mig, tunika som är present från Viktor från Zara - Shorts H&M - Skor Acne - Ray ban, också present från Viktor. =)

Vilken underbart vacker dag det har varit. Sol och jättevarmt. Vi har badat och solat hela dagen. Hela familjen var samlad utom Anna som har varit i Tyskland på festival denna veckan. Annars var vi alla syskonen. Är stolt över brorsan som kom hem i dag från Peace and Love i Borlänge där han har spelat med sitt band, grymt ju! På eftermiddagen drog jag och mötte upp Linnéa för en iskaffe och massa prat. Sen satte vi oss vid Hamntorget och sedan gick vi till Karma och delade på en morotskaka och drack cola light.
När jag kom hem kollade vi på Metallica konserten som är på Ullevi ikväll på tv. Tyckte mest det lät som dom spelade samma låt hela tiden, haha. Jag mamma och Linda satte oss på balkongen istället och drack lite vin.
Nu ska jag nana, imorgon ska jag till tandläkaren. suck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0