Varför nöja sig med det näst bästa när man kan få det bästa?

Jag älskar blommor, speciellt att ha dom i mitt hem. Jag försöker att köpa hem blommor så ofta som möjligt. Att se dem på köksbordet, vardagsrumsbordet eller på tvbänken gör mig typ, LYCKLIG! Sååå vackert! Igår köpte jag liljor som just nu pryder mitt vardagsrum. Nu ska jag sätta igång och städa innan Viktor kommer hem, för det behövs nu när jag varit borta en vecka. Ikväll blir det middag hemma först, sedan ska vi till Norra Brunn där min kompis Mikaela jobbar, där ska vi kolla på Standup show. Efter det kanske det blir en drink någonstans.
Nu ska jag sätta på hög musik, ta en kaffe, städa och byta lakan. Äntligen fredag. Btw, det snöade imorse och den ligger fortfarande på marken på vår innergård, weird.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0