Vardagslyx.

Finns i butik nu. Bla på Grace i GBG

Kommer i butik till våren

Nu ligger jag i sängen hos mamma och pappa. Skönt! Sov hos min storasyster inatt. Blev väckt av hennes dotter Mica kl halv 7 imorse av att hon låg och gurglade och försökta prata mellan oss i sängen. Helt underbart! Saknar dom små barnen så mycket när jag är i Stockholm så det var fantastiskt att gosa med dom idag.
Var på ansiktsbehandling idag. 1,5 timma med ansiktsmask, ånga, portömning och massa mer. Min hy känns otroligt ren nu, så skönt. Man är verkligen värd sån lyx ibland. Var på ansiktsbehandlingar mycket oftare förr, får bli bättre på det. Ska nog även boka in massage för både mig och Viktor när jag kommer tillbaka till Stockholm.
Sprang upp på min systers kontor efter behandlingen, innan jag mötte upp min andra syster och pappa, för att titta på en bil och luncha. Uppe på kontoret hade dom fått in massor med nya skinnjackor. Hittade två favoriter som jag bara MÅSTE ha. En finns i butik nu och en kommer till våren. Märket är muubaa. Dom är helt fabulous!

Kommentarer
Postat av: Malin

Hallå raring



Hoppas du har det bra i gbg, gå in på groupon.se och bli medlem. Det är alltid massor av erbjudanden på ansiktsbehandlingar och massage..för typ halva priset. Snart får vi laga langos igen haha. Puss!

2010-10-15 @ 10:44:02
Postat av: jonna

Hej du!



Hur blir det med fika? Fick aldrig något svar tillbaka på smset..



Puss puss

2010-10-15 @ 18:35:13
URL: http://www.jonnalauhage.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0