Prime Event 1 år.

Körde på en väldigt enkel outfit men röda läppar och knallblå skor, me like!

Min snygga syster

Jag och söta Malin

Jag och min älskling

Vi skålade med bubbel.

Syster Elin och Malin. Så fina!

Vi hade en super kul kväll igår,  hela festen var väldigt lyckad och det kom jätte mycket folk, nästan fullt. Vi kollade på killarnas fotbollsmatch i Stockholm på förmiddagen igår och sedan åkte hela laget och några flickvänner till Köping.
Nu sitter jag och min syster Elin på hotellet där festen ägde rum och väntar på Viktor som jobbar med resultaten av eventet igår. Ibland har Viktor teman på sina event som han håller på hotel Scheele i Köping, denna gången var det 1 års jubileum för hans företag Prime Event. Nu längtar vi bara hem till soffan i Stockholm. Vi ska stanna och köpa massa godis och sånt, mums! Elin följer med oss hem, ska bli såå mysigt. Heldag på stan i morgon blir det nog=) Bra styrt Micke och Viktor.

Kommentarer
Postat av: Maria

Hörde av min hubby att det var en fantastiskt trevlig kväll, hoppas på en favorit i repris när jag finns på hemmaplan. Hälsa Viktor! /Maria

2010-10-04 @ 11:31:08
URL: http://kekonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0