Tisdag.

Idag har jag haft en dag på stan med Johanna. Vi har ätit thai och fikat, länge. Johanna och hennes kille Robban har ju flyttat hit till Stockholm och nu håller dom på att buda på en jätte fin lägenhet på Birger Jarls gatan,  jag håller tummarna för att ni får den=) Det blev två köp för mig idag, dock ingen lägenhet men två andra små ting som gärna ville flytta in i min garderob, jag visar senare eller imorgon om någon vill se;)
Handlade tacos på vägen hem så tänkte börja förbereda maten lite nu så det är klart tills Viktor kommer hem från sin träning. Viktor kom hem med en jätte stor vinkyl idag som min pappa har beställt, as coolt. 100 flaskor får plats. Schtek! En liten vinkyl, inbyggd, vill jag ha i mitt kök när jag köper lägenhet!!

Kommentarer
Postat av: jonna

så fin du är gumman :-) Riktigt snygg tröja har du på dig också.

PUSS

2010-10-27 @ 10:59:06
URL: http://www.jonnalauhage.blogspot.com
Postat av: Halkade in från Jonnas blogg

Attans. Att de två köpen inte bestod av två våningar.

2010-11-08 @ 18:59:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0