STOCKHOLM.

NY tröja Ginatricot, NYA Byxor Ginatricot, Fodral HM, Stövlar Acne.

Nu är jag tillbaka i Stockholm efter en underbar vecka hos mina föräldrar i Onsala utanför Göteborg. Jag har huinit med att njuta av kvalitetstid med familjen och umgås med mina underbara vänner. Det känns skönt att vara hemma igen nu hos min underbara pojkvän och mitt liv i Sthlm. Idag vaknade jag upp och mådde sådär, försyld och huvudvärk men nu har jag ryckt upp mig och ska ner på stan och möta Mickis för en lång fika och kanske e liten runda på stan. Ikväll blir det middag med darling. Dags för mig att dra, hon börjar bli lite otålig där borta, jag är ju inte känd för att vara den snabbaste direkt. Trevlig Torsdag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0