Dom 3 bästa åren i mitt liv.


Igår hade jag och min älskling varit ihop i 3 år. Dom tre bästa åren i mitt liv. Vi har redan hunnit göra såå mycket ihop, tex bott tillsammans i tre olika länder och vi har hunnit med ganska många resor ihop, och mer blir det vill jag lova!

Igår kväll var jag och Viktor på vinprovning. Vi provade röda viner och det var otroligt lärorikt och jätte kul. Riktigt mysig grej att göra ihop om man inte bara vill göra vanliga saker som att gå på bio, gå ut och äta mm. Efter provningen som var vid Karlaplan så tog vi en promenad genom Östermalm och ner mot Stureplan. Vi gick till den mysiga resturangen Italiano och åt en god middag och drack lite mer vin. Sedan åkte vi hem, jag packade inför Göteborg som jag åker till idag. Sedan myste vi ner oss i sängen, min älskling och jag. Jag älskar dig mer för varje dag som går.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0