Destination bästkusten.

Sitter på X2000 mot Göteborg. Nu är vi i Skövde, tro fan att det är blött ute på gatorna bara för att jag lämnade ett Stockholm med strålande sol, klarblå himmel och frisk luft. Hoppas verkligen på fint väder i Göteborg. Åh va jag ska ha det mysigt där hemma, jag ska hitta på massor med kul!
Har ätit en super god sallad och druckit en apelsinfestis, ångrar att jag drack upp den så fort, för jag har så jäkla ont i huvudet men har inget att svälja ner en huvudvärkstablett med. Orka gå till bistrovagnen, haha! Kollar på Sex and the City 2. SATC är kanske det bästa som finns. Perfekt att kolla på när man är ledsen, glad, utråkad, ja närsomhelst och det är alltid bäst! Jag tänker på mitt tjejgäng när jag kollar på SATC. Allt kul och galet vi gjort under alla år. Hur lika man var, för man visste ju inte vad som väntade där ute i livet. Idag bor vi alla i olika städer och länder och befinner oss i olika stadier i livet. En av tjejerna ska till och med ha bebis i december. Det är helt amazing! Men när vi väl ses så är vi dom gamla bästisarna som aldrig kommer lämna varandra! Vi kommer att vara BEST FRIENDS FOREVER♥ Nu ska jag direkt hem till min älskade Big sis. Som jag har saknat dem små kidsen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0