Breakfast.

Gick upp jätte tidigt idag. Körde Elin till jobbet sen åkte jag inte till stan så jag var där vid 10. Hämtade min syster och Maj så gick vi ner till Café Fröken Olssons och åt deras supergode frukostbuffé. Så jäkla mysigt att gå ut och äta frukost på helgerna tycker jag. Maj drog till jobbet men vi satt länge och pratade, sedan blev det en runda på stan. När vi hade gått runt ganska länge drog Anna och mötte sin kille Kristoffer och jag åkte till Kungsbacka och handlade mat med mamma. Ikväll har jag, mamma och pappa gjort massa tapas och druckit gott vin. Nu ska jag ut och joina dem framför tvn. Det blir en riktigt lugn och skön helg. Skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0