101010.

Hade en riktgigt grym kväll igår, tänk om alla utekvällar kunde vara så perfekta! Vi började med champagne och drinkar hemma hos oss. Sedan tog vi taxi ner på stan och mötte upp fler vänner och gick tillsammans till VIP klubben V som ligger inne på Sturecompagniet. Det var grymt bra tryck och efter mycket dans på det härligt blinkande dansgolvet drog vi vidare till Solidaritet och mötte upp bästa Malin och Alex. Vi dansade lite till och sen blev det äcklig kyckling kebab på Kungsgatan. Nu kom vi precis hem från en mysig kväll hos Malin och Alex. Jag och Malin lagade världens godaste Langos medans killarna spelade fotbollsmatch (hur orkade ni?) Vi åt allihopa tillsammans och nu är jag proppmätt och super trött. Blir jobb mån-ons, sedan drar jag till mitt älskade Göteborg. God natt!!

Kommentarer
Postat av: Maria

Snygg donna!

Yes, inte ett ordinärt arbete jag pysslar med, men sjutton så kul det är!:)

2010-10-11 @ 07:19:08
URL: http://kekonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0