Dom 3 bästa.

 
Brorsdotter Nellie

Systerson/mitt gudbarn John

Systerdotter Mica

Jag trivs verkligen jätte bra i mitt Stockholm och här känns som hemma nu. Nackdelen med att flytta 50 mil från sin hemstad är självklart att man saknar sina vänner och familjen. Vuxna människor kan man prata med på telefon, internet mm, jag pratar med mina vänner och familj några timmar i telefon varje dag. Men, mina små syskonbarn som jag saknar varje dag så det svider i hjärtat kan man ju inte göra det med, så det blir en annan saknad. Dom första jag besöker när jag kommer hem till Göteborg är dem. Det värsta som finns är att säga, åh, va stor du har blivit, för då känns det som man inte varit hemma på jätte länge. Jag önskar jag kunde leka, busa och gosa med er flera dagar i veckan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0