Glass i stora lass.

Då va dagens prov avklarat, nu är det bara del två kvar i morgon. När vi var klara gick jag och några från klassen till Kungsträdgården och åt glass, shit vilken värme det har varit idag. Minst 25°C. Sedan blev det like shopping också=) Nu har jag precis ätit en god middag med Viktor, nu ska han på fotbollsträning och jag ska plugga lite, sen kanske kolla på Hollywood fruar, eller kommer det idag??
Det hade varit så jädrans kul att vara i Oslo idag och fira Norges nationaldag. Jag och Viktor bodde ju i Oslo i nästa ett år, och jag måste medge att man saknar staden lite när sommaren närmar sig. Fast det går inte att jämföra med Sthlm. Jag älskar Sthlm.!!!

Kommentarer
Postat av: Nyfiken

Är det en rosbody från H&M? Finns dem kvar att köpa?

2010-05-18 @ 10:28:25
Postat av: Emelie

Hej! Det är min kompis som har den på sig så jag vet faktist inte, men jag kan fråga henne=)!

2010-05-18 @ 11:27:35
URL: http://emeliemagnussons.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad gulligt av dig, jättegärna:)

2010-05-19 @ 11:10:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0