Torsdag.

Älskar att solen har hittat till Stockholm. Solbrillor Gina Tricot

Jag har sjuk träningsvärk. Tränade mitt stenhårda favoritpass igår efter några veckors uppehåll pga förhinder. Så jäkla skönt var det. Jag mår riktigt bra när jag tränar, blir gladare och mår bättre helt enkelt. Nu är den här arbetsdagen snart slut och vi närmar oss helgen. Helgen blir fullspeckad som vanligt (minns inte när jag hade en lugn helg senast, alltid massa planerat). Viktor har ett event i Köping i helgen, med afterski tema. Så på lördag blir det skidutstyrseln för hela slanten!! Mina älskade tvillingsystrar + b-friends kommer och joinar, och min vän Mackan=)
Sitter nu och skriver mina "to do" listor, vad som ska göras hemma ikväll innan vi åker imorgon, lista på lite saker jag ska panikshoppa på stan innan jag går hem, och vad jag ska ha på mig, hur jag ska sminka mig, ha håret och så vidare på lördag. jag vet, jag är helt galen med mina listor. Men jag älskar listor och gör dom jämt, haha=)


Kommentarer
Postat av: Jessica

Bloggar inte Viktor något ?

2010-03-12 @ 08:29:25
Postat av: Emelie

Nej, det gör han tyvärr inte.

2010-03-12 @ 08:31:11
URL: http://emeliemagnussons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0