Helgen.

Jag har haft en helt fantastisk helg med mamma. Vi har hunnit med massor. Lagat underbar middag,mysiga frukostar med vårkänslor, shopping, massor med shopping, lunch på fresco, tittat på film, promenerat hela djurgården runt i solen, gått på nordiska museet och tittat på utställningen "Mode makt, 300 år av kläder", lunchat på uteservering med solen i ögonen, haft aftershop och ätit en utsökt middag på StureHof och tillslut somnat i soffan till filmen Coco Before Chanel. Jag missade dock min underbara vän Jennys födelsedagsmiddag och utgång, Grattis igen gumman
Snart åker vi ner på stan för lunch och lite span i butiker, sen lämnar mamma mig för denna gången, och min darling kommer hem från Paris.

Kommentarer
Postat av: A

Jag börjar nästan gråta... Fyyy vad härligt det låter. Och gud vad mysigt det ser ut att ni haft det.! Snart är det MIN tur!:D

2010-03-07 @ 12:09:12
URL: http://majoanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0