Blue hall.

Servitörerna går ner för trappan med desserten.
Dukning för 600pers.
Här har ni två suddiga bilder från när jag var i stadshuset och åt middag i Blå hallen med jobbet, efter middagen var det fest i Gyllene salen. Jätte trevlig kväll med en utsökt middag och kanon underhållning. I helgen har vi varit i Köping. Vi har ätit massor med god mat (som vanligt när vi kommer till Köping), Viktor spelade match och jag tog det lungt, plockade påskris och gjorde en dörrkrans (sånt man bara gör när man är på landet). När jag inte  provar och sorterar i min garderob eller springer i höga klackar på stan så älskar jag ju att hoppa i stora gamla gummistövlar och någon gammal jacka och gå ut i skogen hos Viktors föräldrar, haha.
Nu ska jag städa, packa och sen plugga lite. På onsdag åker jag hem till Västkusten, Göteborg, Onsala. Love=)
Har bokat en resa till Amsterdam också, härligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0