En underbar dag.

Här kommer lite bilder från i lördags när jag och mina vänner satt i solen på Scandic Rubinens takterass och drack rosé och öl hela dagen. Helt underbart var det. Vi satt säkert där i 5 timmar, haha. Det var mycket prat och mycket skratt. Så härligt att umgås med bara killkompisar ibland. Efter en heldag i solen åkte vi till Ica Focus och köpte mat, sedan mötte vi upp min lillasyster och hennes kille+kompisar. Vi satte oss och grillade i gräset utanför systers lägenhet i Örgryte med utsikt över hela Liseberg och Ullevi. På Ullevi hade Green Day konsert och vi hörde musiken enda bort till oss.

Vi hade fantastisk utsikt från takterassen utöver heela Avenyn.




Det är alltid lika kul att träffa min bästa killkompis Markus.


Efter en stund kom Andy förbi.


Markus hade det skönt solen.


Markus, John och Rikard.


Höjdpunkten på dagen var när mina och Viktors kompisar Robban och Johanna kom förbi och sa hej. Vi träffade dom när vi bodde i Australien. Dom har flyttat tillbaka dit för mer plugg men har pluggat på distans från Sverige en termin. I helgen hade dom åkte till Göteborg från Gävle och Åmål.


Världens finaste Johanna.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0