Annas student.

I helgen har jag varit hemma för att fira lillasyster Anna som tog studenten. Jag hann med att göra massor av andra roliga saker under helgen men här komemr lite bilder från studenten.

Det va sjukt varmt men riktigt härligt.

Det var fruktansvärt mycket folk på skolgården så vi fick hålle hårt i dom stora syskonbarnen. John tyckte att alla med vita hattar va tokiga och ville också prova den.

Lilla söta Mica fick sitta i vagnen.

När Anna hade sprungit ut och fått massor med blommor och champagne skulle klassen åka flak.


Efter flaket kom hon springandes till oss där vi stod och väntade med bilen färdigpyntad och så åkte vi hem till oss där släkten och vänner väntade.

Jag körde bilen, spelade as hög musik och tutade som fasen.

Buffén var supergod, och till efterätt blev det små söta jordgubbscupcakes.


En underbart lyckad dag och framförallt, Anna hade superkul. Jag hoppas det blir lika bra väder nästa helg när syster Elin tar studenten, men det sägs att dt ska bli regn... Hoppas hoppas hoppas på soooool!! Nu är det snart lunch dags, hej så länge!

Kommentarer
Postat av: A

ÅÅÅÅÅÅÅÅHHH VAD FINA KORT :D:D

2010-06-07 @ 12:55:22
URL: http://majoanna.blogg.se/
Postat av: jonna

shit vad jag vill ta studenten igen!!! Fin du är på korten gumman :-)

2010-06-07 @ 20:45:25
URL: http://www.jonnalauhage.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0