19 juni 2010.


I lördags, dagen då vår Kronprinsessa Victoria blev En med sin Prins Daniel hängde jag i Humlegården hela dagen med Viktor, Mikaela oc Hjalmar. Vi drack rosé, åt cecarsallad, viftade med sverigeflaggor, hade på oss metrokronor i papp, åt bröllopsmasariner, gosade med chihuahuor och hade det underbart skönt i solen. Mikaela har alla bilderna vi tog och jag hoppas att jag får dom idag, tillsdess bjuder jag på den här bilden på hur jag såg ut dagen till ära.

Efter Humlegården åkte vi hem till oss för mer vin och lite mat. Sedan blev det förfest på Östermalm och därifrån gick vi till Gustav Adolfs torg där det var en stor utomhusfest, Eric Prydz och Basement jaxx mm stod på den Kungliga Operans balkong och spelade. Då det tyvärr liknade Gothia discot fast det var åldersgräns 20 så gick vi vidare till F12. Dagen efter kollade jag på reprisen av bröllopet på tv och grinade som ett barn. Ja tror inte jag är den enda som drömmer om mitt eget bröllop nu...

Svart fodral Monki, Randig kavaj H&M, Halsband H&M, Kilklackar Din Sko, stumpor Weekday.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0