Myggfuckingbett.

Efter helgen på landet så fick jag otroligt mycket myggbett, hela benen är fulla av kliande myggbett. Men värst av allt, jag har fått typ 15-20 små jäkla f*cking bett i ansiktet. Det ser fruktansvärt ut. Värst är det i pannan, men jag har på ögonlocket, under ögat, vid tinningen, i hårbotten och på hakan och kinden också. I går skulle jag möta en kompis på stan men sa att hon fick komma hit hem till oss istället för att jag inte ville visa mig bland folk. Idag övertalade Viktor och Micke mig att följa med till Mosebacke en kort sväng (Söders bästa ställe med den bästa utsikten). Jag gömde mig under mina stora solglasögon och snelugg hela tiden. Ursäkta men det ser förJÄKLIGT ut. Jag skäms så fort jag lämnar kontorsrummet på jobbet. Nu bönar och ber jag att dessa förbannade bett försvinner innan helgen när vi åker till Amsterdam.
Det ser typ tio gånger värre ut i verkligheten än på bilden.
Någon som har något tips mot bett i fejan??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0