Midsommarafton.




Eftersom min och Viktors lilla kamera har gått sönder så har jag aldrig några bilder från olika fester mm. Jag har en systemkamera men den orkar jag sällan släpa med mig om jag ska bort. Därför tar det alltid flera dagar av tjat innan jag får några bilder. Nu har äntligen min syster skickat några från midsommarafton som vi firade på landet utanför Köping. Det var det mysigaste ställer ni kan tänka er att fira midsommar på.
Först åkte vi långt ut på landet bland ängar, åkrar och små röda hus. Sedan kom vi fram till en stor kanal med massor med vass och näckrosor i. Där blev vi hämtade i en liten eka och så rodde vi över till andra sidan där Viktors kompis Tobbes sommarstuga låg. Dom hade styrt upp allt väldigt bra med stort partytält, lekar, musik, grillning, öppen eld och gitarrspelande. Det var en fantastisk dag och kväll med många trevligt människor. I slutet av kvällen tog vi av oss skorna och dansade barfota resten av natten i gräset brevid midsommarstången. Underbart!

Min syster Anna och hennes kille Kristoffer var ju också med och firade midsommar i Köping. Dagen efter så fyllde han 25 år så vi började dagen med champagnefrukost, sen hängde vi hos Viktors föräldrar vid poolen hela dagen. Viktor hade med sig DJ bänken och spelade hög paty musik. Det var fantastiskt härligt. Senare på kvällen bjöd hans föräldrar tillbaka alla gäster som hade varit där på midsommarafton så körde vi alla en klassisk "tvådagars".

Det var tråkigt att åka tillbaka till Stockholm på söndagkväll. Men nu är det bara 4 dagar denna veckan kvar. På torsdag åker vi till Amsterdam. Efter det väntar 5 veckors semester. Hur härligt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0