Going Home.

Halloj!
Vad gör ni denna soliga onsdag? Själv gör jag inte mycket! Sitter och kollar på ett klipp på youtube, alla har nog sett det vid det här laget, det är så jäkla roligt så jag tror att jag skrattar ihjäl mig varje gång jag ser det, haha, nu vet ni det! Klicka här för att de det.

Imorgon åker jag jag till Göteborg, mina tvillingsystrar tar studenten och den första är på fredag, ska bli jätte kul!Jag åker tåg ner (X2000), det enda som är bra med tåg är att det går hyfsat fort, ca 3 timmar, och att det finns internet i första klass! Annars hatar jag att åka tåg, föredrar bil eller flyg. När både jag och Viktor ska till Göteborg åker vi alltid bil, men åker jag själv föredrar jag att flyga. Dom två senaste gångerna har jag lyckats med att missa tåget och köpa fel biljett två gånger, haha!

Nu ska jag skriva listor på allt jag ska packa med mig ikväll och allt som ska fixas. På torsdagskvällen när jag kommer fram ska jag även gå på ett coctailparty med Sex and the City tema och dricka  cosmopolitan. Kul! Så ska nog planera in en liten outfit till det också. Jag får väl typ byta om på tågtoaletten eller något, glamouröst!


Kommentarer
Postat av: jonna

Inte missa tåget nu du :-)



Jo, jag tycker att Helena Rubinstein's guldiga mascara är jätte bra. Har haft den ett tag nu. Gå in på min blogg så har jag ett inlägg om det några sidor ner så ser du vilken jag menar. Den blir så som du säger att du vill ha det.



PUSS på dig och hoppas att vi ses snart!

2010-06-03 @ 10:03:55
URL: http://www.jonnalauhage.blogspot.com
Postat av: A

Hhahah mjaa riktigt EM style att byta om på tågdasset ;) Sööt är du.

Längtar efter dig !!! Love<3

2010-06-03 @ 21:47:27
URL: http://majoanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0