Amsterdam.

Imorgon börjar min 5 veckors semester, weeiii, sååå härligt ska det bli. Jag har massvis med roliga saker inplanerat och först på schemat är Amsterdam. Vi åker imorgon direkt efter jobbet. Vi ska bila ner och på vägen ner hämtar vi upp min syster Elin och Hampus. Nu ska jag snart springa från jobbet, har sjukt mycket att göra idag, det ska packas upp efter midsommarhelgen, packas ner igen, tvättas, städas och göras fint för på tisdag nästa vecka när vi kommer hem kommer en av mina bästa vänner Linda och hälsar på mig. När man får finbesök ska det också vara fint hemma. Fast ska jag vara ärlig så har jag och Viktor nästan alltid städat och fint hemma, det är då jag trivs som bäst, men när vi ska resa till och från olika ställen kan det lätt bli lite kaotiskt bland alla käderna. Just det ja, jag SKA hinna köpa en kamera idag också, och så måste vi köpa vita tygskor också, både jag och Viktor, annars kommer vi inte in på sensation WHITE.. Åhhh va kul det ska bli! Aja hoppas jag hinner med allt. Om vi inte hörs över helgen så ha en fin helg allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0